Kāpēc pie jums preces ir lētākas nekā citās vietās, bet dažas pat ļoti ievērojami?

Galējo preces cenu patērētājam lemj vairāki faktori: preču iegādes cena, pārdevēja darbības patēriņš un klientu daudzums.


Preču iegādes cena. Šo veikalu gatavojām vairāk kā 8 mēnešus un pastāvīgi atjaunojam. Laiku aizņēma ne tikai tehniskie lēmumi, bet arī piemērota piegādātāju, kontaktu meklēšana, noteikumu saskaņošana. Preces pērkam ne tikai no Lietuvas, bet arī no citā Eiropas Savienības valstīm. Eiropas Savienība ir viens liels brīvs tirgus, kurā pastāvīgi meklējam piemērotākos piedāvājumus, lai varētu Jums preces piedāvāt par labākajā cenām. Pašreiz mūsu galvenie preču piegādātāji atrodas Lietuvā, Latvijā, Vācijā, Francijā un Lielbritānijā.

Preces pērkam ļoti lielos daudzumos, dažu lēcu veidus pērkam pa 500 vai pat vairāk kastītēm uzreiz. Tādam lielam daudzumam piegādātāji piemēro īpašas atlaides, tāpēc bieži saviem klientiem varam piedāvāt labākās populārāko lēcu cenas un ātrāko piegādi. Mūsu noliktavā pastāvīgi ir no 15 000 līdz 20 000 kontaktlēcu, šāda lieluma noliktava nav nevienai optikai Latvijā.


Darbības izdevumi. Tirdzniecība internetā - tā ir tāda pati tirdzniecība, tikai pircējs sasniedzams citā kanālā. Pārdodot preces internetā, mums nav nepieciešamas dārgi iekārtotas telpas un daudz darbinieku. Pērkot internetā cilvēki daudzas darbības veic paši - paši izlasa preču aprakstus, paši izvēlas preces, paši veic apmaksu, paši pieņem preces un paši veic daudzas citas darbības. To visu nav nepieciešams darīt mums, tādējādi viens darbinieks ir spējīgs apkalpot daudz vairāk klientu nekā ierastā veikalā. Tas viss nozīmē, ka mēs varam veiksmīgi strādāt, saņemot daudz mazāku peļņu. Runājams, ka jau pēc dažiem gadiem ierasta tirdzniecība tiks uzskatīta par tirdzniecību internetā, bet visa cita tiks uzskatīta par neierastu/nestandarta tirdzniecību.


Klientu daudzums. Ierastie veikali parasti apkalpo tikai noteiktas teritorijas iedzīvotājus un to klientui daudzums ir atkarīgs no iedzīvotāju blīvuma šajā teritorijā. Tieši tāpēc pilsētās ir ļoti daudz veikalu, bet laukos to ir ļoti maz. Jo mazāk pircēju, jo cenas veikalā ir augstākas.

Mums, kā interneta veikalam, nav svarīgi, kur dzīvo mūsu pircējs - pietiek ar to, ka viņam ir internets. Šādā veidā, savu darbību koncentrējot vienā vietā, varam sasniegt daudz lielāku pircēju loku. Tas nozīmē, ka esot daudz lielākam pircēju lokam, no viena pircēja mums pietiek nopelnīt daudz mazāk, lai mēs varētu veiksmīgi turpināt mūsu darbu. Mūsu plānos ir izaugt līdz starptautiskam projektam un tas nozīmē, ka mūsu preču cenas nākotnē būs vēl zemākas.

Citas tēmas