Ražotāja brāķa maiņa

Ja uzskatāt, ka saņēmāt nekvalitatīvu preci, kurai ir gadījies ražotāja brāķis (jā, lai gan reti, bet tā var notikt), tad vienkārši sazinieties ar mums uz palīdzības kontaktiem:

- e-pastu: labas@visaslecas.lv

Vēstulē norādiet pasūtījuma numuru un sīki aprakstiet, kādas iespējamās brāķa pazīmes redzat/jūtat.

Katrs iespējamās kvalitātes neatbilstības gadījums tiek izskatīts individuāli. Ja ražotājs vai tā pārstāvis apstiprinās rūpnīcas defektu, mēs pēc iespējas īsākā laikā preci nomainīsim pret jaunu. Ja defektīvo preci nebūs iespējams apmainīt pret tādu pašu, mēs atmaksāsim naudu vai piedāvāsim līdzvērtīgu alternatīvu.

SVARĪGI!!!
Vēršoties pie mums ar sūdzību par defektu, obligāti jāuzrāda defektīvās kontaktlēcas un to blisteri (oriģinālais iepakojums ar informāciju). Kopā ar defektīvajām kontaktlēcām un to blisteriem jāiesniedz arī derīga kontaktlēcu recepte. Tie ir nepieciešami ražotājam defekta veida pārbaudei/izmeklēšanai. Bez defektīvajām kontaktlēcām, to blisteriem un redzes receptes sūdzības par defektiem netiek pieņemtas un netiek izskatītas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pie visām krāsainajām kontaktlēcām ir minēti speciāli nosacījumi un prece nevar tikt uzsaktīta par brāķētu esot šajām pazīmēm.

Citas tēmas